Dette er Plikstre

Vi som jobber i Plikstre har lang erfaring og høy kompetanse
på markedsføring og frisørfag.

Kari W. Romøren
Daglig leder

Kari har jobbet i 20 år med journalistikk, markedsføring og digital produktutvikling i Det Nye, VG, NRK og Dagens Næringsliv. Hun er helt rå på å utforme budskap som engasjererer på nett.

Heidi A. Aasli
Markedssjef

Heidi startet karrieren sin som frisør i Nikita-kjeden, og jobbet seg raskt opp til regionssjef. Senere har hun jobbet flere år med kjededrift, blant annet som markedssjef i Nikita. Heidi er Plikstres driftigste dame!

Marita J. Grønlund
Fagsjef

Marita er eksperten på frisørfaget hos oss. Hun har tidligere jobbet med kvalitetsutvikling av Nikitas frisører og som markedssjef for KAN frisører. Marita kan alt om trendene som gjelder nå.

Hva betyr egentlig Plikstre?

Plikstre er et dialektord fra Nes på Romerike, som ganske enkelt betyr å plystre. Du vet, den lyden du lager når du oppdager hvor stor betydning digital markedsføring har for inntektene til salongen.

Ja takk - jeg vil vite mer!

Send oss en melding via kontaktskjemaet eller på kari@plikstre.no, så tar vi kontakt for å avtale tid til en helt uforpliktende prat.