Nettsider for frisørsalonger

Det er flere år siden det var svindyrt å få nye nettsider for frisørsalonger. Teknologien som brukes for å bygge nettsider har de siste årene gjort store sprang, som gjør at det nå er mulig å få en god og oppdatert nettside uten å svi av hele salongens overskudd.

Vi i Plikstre spesialiserer oss på nettsider som er bygget på den aller siste tilgjengelige teknologien. Det gjør at vi kan sette opp nettsider til en lavere pris enn de tradisjonelle webbyråene – uten at det går på bekostning av kvaliteten.

Et priseksempel: For å sette opp en enkel ensider med informasjon om salongen, betaler du hos oss 4990,- eks mva. Nettsiden til salongen din vil da bygges på en forhåndsdefinert designmal, men med alle muligheter for tilpasning av tekster, bilder, farger og skrifttyper.

Se eksempel på en slik nettside her.

Kontakt oss gjerne for en prat om hvordan vi kan hjelpe deg med å få en nettside som viser hvor profesjonell salongen din er.

 

Høy fagkompetanse på hår og kommunikasjon

Digitalbyrået Plikstre drives av Kari W. Romøren, som har 20 års erfaring fra Det Nye, Dagens Næringsliv, VG og NRK.

Markedssjef er Heidi A. Aasli, som har jobbet som frisør og i mellomlederstillinger i Nikita-kjeden i 10 år.

Sammen har vi en helt unik kompetanse til å levere  markedsføring for frisørsalonger.

Ja takk - jeg vil vite mer!

Send oss en melding via kontaktskjemaet eller på kari@plikstre.no, så tar vi kontakt for å avtale tid til en helt uforpliktende prat.