Snarveien til flere kunder i salongen

Facebook er for tiden en av de aller billigste annonsekanalene om du vil nå ut til nye kunder.

Prisen er en brøkdel av hva du betaler for å nå det samme publikummet via lokalavisen. Årsaken er at ny teknologi gir deg mulighet til å begrense annonseringen til å bare treffe de du er ute etter å treffe – og ikke alle de andre.

Her er noen enkle eksempler på hvordan du kan spesialtilpasse annonsebudskapet til smale målgrupper med små markedsføringsbudsjetter på Facebook:

  • Reklamer for småbarnsklipp til småbarnsforeldre
  • Selg inn den gode følelsen av å bli ny til single kvinner og menn
  • Reklamer mot pensjonister for å få dem til å komme i rolige perioder på dagen
  • La kvinner som nylig har forlovet seg i ditt område få vite at dere er best på brudestyling

Vi har ekspertise på å sette opp denne typen kampanjer, og hjelper gjerne salongen din!

Høy fagkompetanse på hår og kommunikasjon

Digitalbyrået Plikstre drives av Kari W. Romøren, som har 20 års erfaring fra Det Nye, Dagens Næringsliv, VG og NRK.

Markedssjef er Heidi A. Aasli, som har jobbet som frisør og i mellomlederstillinger i Nikita-kjeden i 10 år.

Sammen har vi en helt unik kompetanse til å levere  markedsføring for frisørsalonger.

Ja takk - jeg vil vite mer!

Send oss en melding via kontaktskjemaet eller på kari@plikstre.no, så tar vi kontakt for å avtale tid til en helt uforpliktende prat.